Afsluiting jaaractie 22-23 VLC-Amersfoort

Actie

De jaaractie op het Van Lodenstein College locatie Amersfoort was dit cursusjaar (22-23) bestemd voor Stichting Ismaël.

Het afgelopen cursusjaar hebben leerlingen van de locatie Amersfoort geld ingezameld voor Stichting Ismaël.

Wat een actie hebben de VLC-ers neergezet in Amersfoort. We zijn er heel erg blij mee.
De leerlingen hebben zich ingezet voor Kerkbouw in Egypte, Online Woordverkondiging in de Arabische Wereld en Gevangenenzorg in Libanon.

Onze bureaumanager Jan Vreeken mocht samen met een aantal toppers de opbrengst onthullen: € 38.000,-!!!

Om de projecten bij de leerlingen onder de aandacht te brengen, heeft ME Visuals speciaal voor deze actie een projectenvideo opgenomen die in de mentorlessen is getoond.

Gaan we op jouw school ook zoiets moois doen?

Mail naar info@stichting-ismael.nl of bel met 06 34 08 54 19 voor meer info over een presentatie op jouw club, jouw school of op uw mannen- of  vrouwenvereniging!

Bijdragen?

Wilt u ook bijdragen aan een van de projecten van Stichting Ismaël? U kunt uw gift overmaken via rekeningnummer NL68 TRIO 0786 7131 43 t.n.v. Stichting Ismael. U kunt ook doneren via www.stichting-ismael.nl/doneren