Ondernemers

Stichting Ismaël is voor een aanzienlijk deel afhankelijk van de betrokkenheid en de giften van ondernemers. Mede dankzij uw steun en steun van anderen kan Ismaël het werk voortzetten.

Doet u mee?

Ook als ondernemer kunt u bijdragen aan de verspreiding van de boodschap van hoop, leven en vernieuwing voor de Arabische wereld en de bevolking in het Midden-Oosten. In 2024 vragen wij uw steun voor het drukken van Arabische Bijbels, kinderbijbels en boekjes van Puriteinse schrijvers.

Steun hier Project 1   –   Steun hier Project 2   –   Steun hier Project 3

Hoe kunt u nog meer helpen als ondernemer?

– Nodig ons uit voor een presentatie op een ondernemersavond
– Ondersteun ons met een (periodieke) gift
– Adopteer een project, eventueel samen met een aantal collega-ondernemers
– Verbind u met Stichting Ismaël en we plaatsen uw logo op onze website

Geïnteresseerd en de mogelijkheden bespreken?

Mail voor meer informatie naar info@stichting-ismael.nl of bel met 06 340 854 19 of met Jan Roukens 06 515 235 15 (contactpersoon ondernemers).

Betrokken ondernemers

We mogen ons verheugen in de betrokkenheid en vrijgevigheid van een groot aantal ondernemers uit het hele land. Hieronder vindt u een selectie van ondernemers die Stichting Ismaël structureel ondersteunen.

Bankgegevens

Wilt u het werk van  Stichting Ismaël steunen? Dat kan via onderstaand rekeningnummer of kies hier voor iDeal en vul uw gegevens in om uw gift te kunnen verwerken.

Mocht u willen bijdragen voor een gericht project of een project in zijn geheel willen adopteren, dan vragen wij vooraf contact op te nemen via info@stichting-ismael.nl of telefonisch via 06 340 854 19.

Rekening:NL68 TRIO 0786 7131 43
T.n.v.:Stichting Ismael, Krimpen aan den IJssel
Bank:Triodos Bank
BIC:TRIONL2U
Land:Nederland

Uw gift is fiscaal aftrekbaar

ANBIDe stichting is door de belastingdienst aangemerkt en geregistreerd als een Algemeen Nut Beogende Instelling onder ANBI-nummer 818779391; financiële bijdragen zijn dus fiscaal aftrekbaar.