Kerken en scholen

Stichting Ismaël is afhankelijk van giften van kerken, scholen en anderen. Alleen dankzij uw steun en steun van anderen kan Ismaël het werk voortzetten.

Kerken

Wilt u als kerk of deputaatschap Stichting Ismaël steunen? Dan zijn we daar erg blij mee. Steeds meer kerken zien het belang in van hulp aan vervolgde christenen én het bereiken van niet-christenen in de Arabische wereld.

We verzorgen graag een avond in uw kerk en/of vereniging over het leven van christenen en moslims in het Midden-Oosten en op welke wijze Stichting Ismaël zich inzet voor de Arabische wereld. Misschien een idee om het ‘Midden-Oosten’ als jaarthema voor uw verenigingswerk te kiezen?

Bent u geïnteresseerd? Neem contact op via info@stichting-ismael.nl of via telefoon 06 340 854 19.

Kijk hier voor een actueel activiteitenoverzicht.

Scholen

Bent u als school geïnteresseerd in ons werk? We betrekken de leerlingen van uw school maar wat graag actief bij het werk van Stichting Ismaël. Als school kunt u diverse acties organiseren en bijdragen aan mooie en waardevolle projecten. We verzorgen graag een presentatie op uw school en geven suggesties voor het houden van acties.

Kijk hier voor een impressie van een gastles in Waddinxveen!

Bankgegevens

De bankgegevens van Stichting Ismaël staan hieronder vermeld. Mocht u een gift willen overmaken voor een gericht project dan vragen wij vooraf contact op te nemen via info@stichting-ismael.nl of via telefoon 06 340 854 19.

Eerste rekening:

Rekening:NL68 TRIO 0786 7131 43
T.n.v.:Stichting Ismaël, Krimpen aan den IJssel
Bank:Triodos Bank
BIC:TRIONL2U
Land:Nederland

Uw gift is fiscaal aftrekbaar

ANBIDe stichting is door de belastingdienst aangemerkt en geregistreerd als een Algemeen Nut Beogende Instelling onder ANBI-nummer 818779391; financiële bijdragen zijn dus fiscaal aftrekbaar.