Passie- en Paasconcert in Tiel

Actie

Op zaterdag 8 april is er in de Sint Maartenskerk van Tiel een Passie- en Paasconcert met als thema 'Aan de voet van het kruis'

Passie- en Paasconcert met collecte voor Hulp na de aardbeving

Turkije en Syrië zijn in de vroege morgen van 6 februari zwaar getroffen door een aardbeving. De schade is enorm. Inmiddels zijn er meer dan 41.000 doden geborgen.
De hulpverlening in Turkije en Syrië is inmiddels op gang gekomen.  Maar op sommige plekken is nog weinig hulpverlening.  De Syrische stad Aleppo met twee miljoen inwoners, is dubbel hard getroffen door de aardbeving. De stad ligt al in puin door de burgeroorlog. Nu is er een zware aardbeving overheen gekomen. De gebouwen die nog overeind stonden, zijn ook grotendeels verwoest. Wat een leed en ellende.

Wilt u al die mensen, die familie hebben verloren,  hun huis zijn kwijtgeraakt, opdragen in jullie gebed?

De organisatoren van dit concert willen graag een collecte houden om de mensen te helpen in de Syrische stad Aleppo.

Op zaterdag 8 april is er in de Sint Maartenskerk van Tiel een Passie- en Paasconcert met als thema ‘Aan de voet van het kruis’

Aan deze avond werken mee: Ref. zangvereniging Cantilene, Jongerenkoor Heman en het Chr. ensemble Parlando o.l.v. Leander van der Steen
Martien van der Zwan bespeelt het orgel.
Kand. A. den Hartog jr. hoopt deze avond de meditatie e verzorgen.

Deze avond is gratis toegankelijk.
De aanvang is 19.30 uur; de kerk is open vanaf 19.00 uur