Samenzangavond met Arthur de Jong

Actie

D.V. zaterdag 10 februari 2024 was er een samenzangavond t.b.v. Stichting Ismaël in het kerkgebouw van de Ger. Gem. Amersfoort rondom het mooie thema: “De volken zullen U belijden”.

Terugblik en terugluisteren

We zien terug op een prachtige samenzangavond. De kerk in Amersfoort was goed gevuld met ongeveer 900 mensen. Daarnaast is de livestream ruim 3.000 keer bekeken. Ismaël-voorzitter ds. W. Visscher hield een indringend appelwoord naar aanleiding van Psalm 67. De verkooptafel met originele Zeeuwse bolussen was erg in trek, de bolussen waren uitverkocht.  Belangstellenden kunnen via deze link de samenzangavond terugkijken.

———————–

Aanvankelijk hadden we organist André Nieuwkoop bereid gevonden om deze avond de samenzang op het orgel te begeleiden. Helaas moest hij door omstandigheden afzeggen. Gelukkig hebben we Arthur de Jong bereid gevonden om op deze avond de samenzang te begeleiden.

Ook de Betuwse Bovenstemgroep verleent medewerking aan deze avond. Ds. W. Visscher, voorzitter van Stichting Ismaël, houdt een meditatie.
De avond begint om 19.30 uur en is gratis toegankelijk.
Er wordt een collecte gehouden t.b.v. Stichting Ismaël.
Ook is er een verkooptafel waar originele Zeeuwse bolussen te koop zijn.

Van harte welkom op deze samenzangavond!

Zaterdag 10 februari 2024 | Waterdaal 1 – Amersfoort | 19:30 uur | toegang gratis