online event 29 juni D.V. 20.00-21.00 uur

Ontmoet onze veldwerkers op 29 juni 2021 van 20.00-21.00 uur.
Hoe deel je het christelijk geloof in een land waar nog geen kerk is? En waar evangeliseren streng wordt gestraft? Twee veldwerkers geven een uniek inkijkje in het werk in Gods Koninkrijk tijdens het online event dat Stichting Ismaël uitzendt op 29 juni! En heeft u een vraag voor onze veldwerkers? Stel deze dan tijdens de uitzending!

ONTMOET ONZE VELDWERKERS UIT ARABIE!

Een belangrijk missie van Stichting Ismaël is het ondersteunen en uitzenden van ‘tentenmakers’. Deze veldwerkers worden uitgezonden om met Woord en daad als christenen te leven in een Arabisch land. Maar hoe doen ze dat in een land waar evangeliseren verboden is?

Tijdens een online uitzending van 20.00 tot 21.00 uur op 29 juni vertellen twee van onze veldwerkers die actief zijn op het Arabisch schiereiland daar meer over. Met welke uitdagingen krijgen ze te maken? En zien ze vrucht op hun werk?

Heeft u altijd al een vraag willen stellen aan onze ‘tentenmakers’? Dat kan tijdens de uitzending! Een unieke kans, want vaak kunnen we vanwege de veiligheid van onze veldwerkers maar weinig delen.

Programma:

• Meditatie over Kretenzen en Arabieren
  • Missie van Stichting Ismaël
  • In gesprek met onze veldwerkers uit Arabië
  • Officiële presentatie van het net uitgebrachte boekje ‘Tipje van de sluier’

Het boeiende programma wordt afgewisseld met enkele video’s van onze lokale partner ds. Samir Yacco uit Syrië. Bevlogen vertelt de predikant over zijn werk. Ontroerend is de samenzang van zijn Bijbelgetrouwe baptistengemeente in het hartje van Damascus.

Enthousiast? Aanmelden kan via aanmelden@stichting-ismael.nl
In verband met de veiligheid van onze veldwerkers krijgt u een uur voor de aanvang van het event via de mail een uniek wachtwoord toegestuurd.

Boekje aanvragen?

Tijdens de uitzending is de officiële presentatie van het net uitgebrachte boekje ‘Tipje van de sluier’.
Wilt u het boekje alvast (gratis) aanvragen? Dat kan via deze link.