Gratis boekje:
Verkondigt alle landen

In het gratis boekje ‘Verkondigt alle landen’ nemen we u mee naar ons werkterrein in het Midden-Oosten. In de vorm van vijf ontmoetingen met christenen in het Midden-Oosten en zes projectbeschrijvingen krijgt de lezer een indruk van het werk van onze stichting.

Jaarcijfers 2021

Net voor Pinksteren 2022 heeft Stichting Ismaël het boekje ‘Verkondigt alle landen’ uitgebracht. Hierin zijn op beknopte wijze de jaarcijfers van 2021 verwerkt.

Ontmoetingen en projecten

In de vorm van vijf ontmoetingen met christenen in het Midden-Oosten en zes projectbeschrijvingen krijgt de lezer een indruk van het werk van de stichting.

Een opvallend project is Art therapie, waarbij getraumatiseerde kinderen uit vluchtelingenkampen in Noord-Irak een programma krijgen waarin christelijke verhalen en aspecten een rol hebben. In de achterliggende jaren heeft Stichting Ismaël tientallen kinderen geholpen.

Nieuwe projecten

Een van de projecten die in 2022 wordt gestart, is de vertaling en uitgave van een serie kinderboekjes van de Engelse ds. Ramsbottom. Deze boekjes zullen worden ingezet bij zondagschoolwerk in Egypte; het eerste deeltje gaat over de profeet Elia.

Vraag gratis aan

Als u het onderstaande formulier invult, krijgt u het ‘Verkondigt alle landen’ gratis toegezonden.

Persoonlijke ontmoetingen

Door persoonlijke getuigenissen van Sahib, Samir, Mahmoud, Maagda en Ahmed geven we u een inkijkje in het leven van een christen in het Midden-Oosten.

Projecten

In 'Verkondigt alle landen' laten we zien hoe we de hulpgelden besteden. Een aantal projecten lichten we in het bijzonder toe. Ook wordt een overzicht gegeven van op korte termijn te initiëren projecten.

Tentenmakers

Een belangrijke missie van Stichting Ismaël is het ondersteunen en uitzenden van ‘tentenmakers’. Onze veldwerkers zijn uitgezonden om als christen te wonen, te werken en te leven in een Arabisch land.

Vraag gratis aan

Vraag vandaag nog het gratis boekje 'Verkondigt alle landen' aan en lees meer over Sahib, Samir, Mahmoud, Maagda en Ahmed. Ze geven u een inkijkje in het leven van christenen in de Arabische wereld.