De 30 Dagen Gebedsgids

Nieuwsartikel

De 30 Dagen Gebedsgids geeft specifieke gebedspunten voor onze naaste in de moslimwereld. Onze partnerorganisatie Frontiers brengt dit boekje dit jaar voor de 30e keer uit.

Het bloed van Jezus Christus, Gods Zoon, reinigt ons van alle zonden (1 Joh. 1:7) Dat gun je moslims ook. Daarom wil je voor ze bidden. Zeker tijdens de ramadan, als zij extra op zoek zijn naar de waarheid. Daarom bidden christenen wereldwijd al 30 jaar tijdens de ramadan voor moslims met de 30 Dagen Gebedsgids.
In de 30 dagen Gebedsgids lees je dagelijks een verhaal dat een volk uit de moslimwereld dichterbij brengt, met specifieke gebedspunten voor dat volk.

Aandacht

In 2022 is aandacht voor gemeenschappen waar in de eerdere edities nog geen aandacht voor is geweest. En een aantal dagen gaat het over groepen waar in het verleden voor is gebeden. Zo wordt voor het voetlicht gebracht wat God doet in deze gemeenschappen. Wij weten niet te bidden zoals het behoort, maar de Geest Zelf bidt voor ons met onuitsprekelijke verzuchtingen.

Spurgeon noemt het een onuitsprekelijke genade als we mogen weten dat we door het geloof voor onze broeders en zusters mogen bidden. We mogen onze mond openen voor de Heere, we mogen bidden voor de zieken en de beproefden, voor de onrustigen en voor de neerslachtigen. En weet, zegt Spurgeon, dat u de verzekering hebt dat wat u in het geloof bidt, ook zult ontvangen.

Aanvragen?

De 30 Dagen Gebedsgids van Frontiers kun je hier aanvragen. Het boekje is ook als PDF te downloaden.