Projectreis Egypte

De bestuursleden Jan Roukens en Steef Post brachten in oktober een projectbezoek aan Egypte. Ze hadden ontroerende gesprekken met eenvoudige gelovigen.

“We spraken niet alleen belangrijke en invloedrijke kerkelijk leiders, maar hadden ook ontroerende gesprekken met eenvoudig gelovigen, die in arme omstandigheden konden getuigen van de kracht van het geloof in de Heere Jezus Christus”, zegt bestuurslid Steef Post. “Er is een opmerkelijke groei van het aantal Egyptenaren dat in naam christen was, maar nu persoonlijk naar het Woord van God gaat vragen.”

Er is veel behoefte aan ondersteuning en de bestuursleden zijn dan ook teruggekomen met een grote lijst van mogelijke projecten. Later meer!

Maar met een aantal prachtige foto’s we willen u wel alvast een impressie van de projectreis geven.

Kerkbouw zonder hoogwerker of ander elektrisch gereedschap, bekijk hier een filmfragment

School voor kinderen met een mentale beperking.

Het verkeer in Egypte

Dagelijkse boodschappen