Christelijk onderwijs aan Syrische vluchtelingen

Meer dan 1.000.000 Syrische vluchtelingen wonen al meer dan 7 jaar in de Libanese Beka Valley. De meeste van hun kinderen ontvangen geen onderwijs.

Doel Onderwijs aan kinderen in de Beka vallei

Project Met een mobiel klaslokaal de vluchtelingenkampen bezoeken.

Kosten Voor € 20.000 wordt aan 2.000 kinderen christelijk onderwijs gegeven.

Verstoken van onderwijs

Door de economische omstandigheden in Libanon zijn de kinderen van de Syrische vluchtelingen al jaren verstoten van onderwijs.
De organisatie Warm Heart verzorgt onderwijs aan deze kinderen, waarvan 99,5% moslim is.
Toch mag de organisatie ook Bijbelse vertellingen geven aan de kinderen en mogen er vruchten gezien worden van dit onderwijs.

Een vrachtwagen als leslokaal

Er wordt onder andere in een omgebouwde mobiele vrachtwagen op meerdere plaatsen lesgegeven.
Een geweldig mooi project om kinderen een kans te geven zich te ontwikkelen en de boodschap van de Bijbel aan hen mee te geven.
Per jaar wordt aan meer dan 2.000 kinderen christelijk onderwijs gegeven.

“ Kinderen krijgen de kans om zich te ontwikkelen en aan hen wordt de boodschap van de Bijbel meegegeven.”

Helpt u mee?

Dit project is begroot voor circa € 20.000 per jaar. Helpt u mee om dit mogelijk te maken?
U kunt uw bijdrage overmaken via rekeningnummer NL68 TRIO 0786 7131 43 t.n.v. Stichting Ismael o.v.v. Chr. onderwijs aan vluchtelingenkinderen
Doneren is ook mogelijk via www.stichting-ismael.nl/doneren en selecteer Chr. onderwijs aan vluchtelingenkinderen