Online lectures over Bijbels onderwijs

Het is ons doel om Bijbels en theologisch onderwijs beschikbaar te maken voor iedereen die meer wil weten over de Bijbel.

Doel Bijbels en theologisch onderwijs in de Arabische taal

Project Vertalen, voorzien van voice-over en publiceren

Kosten Voor € 45.000 kunnen er 30 videocolleges geproduceerd worden

Herkomst

Het John Knox Institute of Higher Education heeft als doel om kerken over de hele wereld toe te rusten om Gods woord te verkondigen.
De door hen gepubliceerde online lezingen (lectures) gaat Stichting Ismaël in het Arabisch vertalen en publiceren. De lectures zijn geschikt voor o.a. bijbelstudiegroepen en voor individueel gebruik.
Hieronder ziet u een afbeelding van een in het Chinees aangeboden online lecture, Stichting Ismaël kiest er voor om de lectures niet alleen met ondertiteling, maar ook met voice-over aan te bieden.
Door op de foto te klikken, wordt de video geopend.

Missie

Het is onze missie om Bijbels en theologisch onderwijs in de Arabische taal beschikbaar te maken in de vorm van video- en audiocolleges en lessen.  Iedereen die Arabisch spreekt en die meer wil weten over de Bijbel en theologie en zo ook meer over de fundamentele geschiedenis van ons gereformeerd erfgoed kan dan van deze content gebruik maken.

“Wat mooi dat Bijbels en theologisch onderwijs ook in de Arabische taal aangeboden wordt.”

Helpt u mee?

De project is begroot voor circa € 45.000. Helpt u mee om dit mogelijk te maken?
U kunt uw bijdrage overmaken via rekeningnummer NL68 TRIO 0786 7131 43 t.n.v. Stichting Ismael o.v.v. Online Woordverkondiging.
Doneren is ook mogelijk via www.stichting-ismael.nl/doneren en selecteer Online Woordverkondiging.