Gratis boekje:
Tipje van de sluier

Hoe deel je het Evangelie in een volstrekt islamitische omgeving? Lees erover in het gratis boekje Tipje van de sluier. Aan zeven Bijbelgedeelten zijn concrete gebedspunten en gespreksvragen toegevoegd.

Tentenmaker

Een belangrijke missie van Stichting Ismaël is het ondersteunen en uitzenden van ‘tentenmakers’. Deze veldwerkers worden uitgezonden om met Woord en daad als christenen te leven in een Arabisch land.

Persoonlijke ontmoetingen

In zeven persoonlijke ontmoetingen nemen onze veldwerkers u mee in hun werk in de Arabische wereld. Elk uniek inkijkje is verbonden met een Bijbelgedeelte en waaraan concrete gebedspunten en gespreksvragen zijn toegevoegd.

Geestelijke nood

Tipje van de sluier bevat ook een overzicht van de projecten van Stichting Ismaël in het Midden-Oosten. Projecten die allemaal in het teken staan van Woordverkondiging.

Lectuurprojecten

Stichting Ismaël verspreidt Bijbels en kinderbijbels en kernachtig geschreven boekjes van puriteinen. De werkjes van o.a. John Bunyan, J.C. Ryle, Matthew Henry en Joseph Alleine voorzien in een grote behoefte.

Vraag gratis aan

Vraag vandaag nog het gratis boekje aan en leer meer over het dagelijks leven van onze veldwerkers in de Arabische wereld.