Microkrediet in Barneveld

Actie

De leerlingen van groep 7 van de ds. Fraanjeschool in Barneveld (locatie De Vesting) hebben allemaal een microkrediet gekregen van € 5,00. Iedere leerling zette zich in om dit bedrag te vermeerderen voor een stichting naar keuze.

Met het geld verkochten de leerlingen van groep 7 van de ds. Fraanjeschool in Barneveld (locatie De Vesting) o.a. bloemen, hut, snoep, zelfgemaakte kaarten en zelfgemaakte baksels.

Stichting Timotheos, Stichting Njalowei en Stichting Ismael ontvingen hierdoor gezamenlijk het prachtige bedrag van € 3280,44. Groep 7, hartelijk bedankt voor de creatieve manier waarop jullie je ingezet hebben voor onze naasten in Afrika en het Midden-Oosten. Jullie zijn ondernemende kinderen, met het hart op de goede plaats!

Voor de kinderen met hun microkrediet gingen ‘ondernemen’ moeste ze een aanbevelingsbriefje schrijven. Wij kunnen het niet kernachtiger verwoorden. Een aantal fragmenten uit de aanbevelingsbrieven:
“Wat hebben ze dus nodig? Gebeden van veel mensen”
“Dus ga ik voor hen veel geld verdienen en bidden of de Heere hen wil zegenen.”
“Ze moeten het allemaal in het geheim doen. Daarom steun ik Stichting Ismaël.”

Lees zelf maar:

Een presentatie bij u?

Mail naar info@stichting-ismael.nl of bel met 06 34 08 54 19 voor meer info over een presentatie op jouw club, jouw school of op uw mannen- of  vrouwenvereniging!

Bijdragen?

Wilt u ook bijdragen aan een van de projecten van Stichting Ismaël? U kunt uw gift overmaken via rekeningnummer NL68 TRIO 0786 7131 43 t.n.v. Stichting Ismael. U kunt ook doneren via www.stichting-ismael.nl/doneren

Boekje aanvragen?

Wil je meer lezen over Woordverkondiging in het Midden-Oosten? Bestel dan hier gratis het boekje Tipje van de sluier.