Muziekavond in Ede

Actie

Op donderdag 9 juni jl. organiseerde de Stadhouder Willem III school te Ede een muziekavond die in het teken stond van de zending.

De muziekavond werd gehouden in het kerkgebouw van de Ger. Gem. te Ede.  De kinderen brachten allemaal liederen ten gehore die in het teken staan van zending.

Er werd ook met aandacht geluisterd naar de boeiende vertelling van Ismaël-voorlichter Petra. De collecte voor Stichting Ismaël heeft € 3.000 opgeleverd. Hierdoor kunnen ruim 400 Irakese kinderen uit hun eigen Arabische kinderbijbel lezen.

Een presentatie bij u?

Mail naar info@stichting-ismael.nl of bel met 06 34 08 54 19 voor meer info over een presentatie op jouw club, jouw school of op uw mannen- of  vrouwenvereniging!

Bijdragen?

Wilt u ook bijdragen aan een van de projecten van Stichting Ismaël? U kunt uw gift overmaken via rekeningnummer NL68 TRIO 0786 7131 43 t.n.v. Stichting Ismael. U kunt ook doneren via www.stichting-ismael.nl/doneren

Boekje aanvragen?

Wil je meer lezen over Woordverkondiging in het Midden-Oosten? Bestel dan hier gratis het boekje Tipje van de sluier, of hier het boekje Verkondigt alle landen.