Publicatie van nieuw boekje: Stromen op het droge

In het gratis boekje ‘Stromen op het droge’ nemen we u mee naar ons werkterrein in het Midden-Oosten. In de vorm van ontmoetingen in het Midden-Oosten en een aantal projectbeschrijvingen krijgt de lezer een indruk van het werk van onze stichting. Als extra is een mooi verhaal voor kinderen toegevoegd.

Eind juni 2023 heeft Stichting Ismaël het boekje ‘Stromen op het droge’ uitgebracht. De titel van dit boekje is afgeleid van de bekende tekst uit Jesaja 44: “Want Ik zal water gieten op de dorstigen, en stromen op het droge.” Deze woorden zijn een belofte. Een belofte van de levende God, Die nog nooit één van Zijn beloften heeft gebroken. Moge de Heere het water ook heden nog laten stromen over het droge woestijnland.

‘Stromen op het droge’ neemt u mee naar het werkterrein van Stichting Ismael in het Midden-Oosten. Persoonlijke getuigenissen geven we u een inkijkje in het leven van christenen in de Arabische wereld. Voor kinderen is er een verhaal, dat laat zien hoe getraumatiseerde kinderen geholpen worden in een van onze projecten. Dit boekje bevat daarnaast ons jaarverslag. We laten niet alleen cijfers zien, maar lichten ook een aantal projecten toe.

Vraag gratis aan

U krijgt u het boekje  ‘Stromen op het droge’ gratis toegezonden als u hier uw gegevens invult.